سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تولید کننده لوله دوجداره فاضلابی

 

لوله دوجداره فاضلابی:

سیستم لوله دوجداره فاضلابی دارای یک لوله با جداره داخلی و خارجی که از پلی اتیلن با چگالی بالا ساخته شده است که در داخل آن صاف زرد یا آبی و از بیرون به رنگ مشکی موجدار است.لوله دوجداره فاضلابی برای پروژه های زهکشی که انعطاف پذیری، وزن سبک و هزینه کم اهمیت دارد، ایده آل است.همانطور که گفته شد لوله دوجداره فاضلابی از پلی اتیلن با چگالی بالا به عنوان ماده اولیه اصلی، از طریق دو روش آماده سازی و فرآیند قالب گیری است. مرحله اول توسط اکسترودر انقباض کامل، چگالی، استحکام بالا تولید و طراحی می شود. لوله دوجداره فاضلابی دارای پایداری شیمیایی عالی، مقاومت در برابر خوردگی، عمر طولانی، عملکرد ضد ترک است. تحت شرایط بار یکسان، لوله های دوجداره فاضلابی فقط نیاز به دیوار نازک تر دارند که می توانند الزامات را برآورده کنند، بنابراین هزینه پروژه کم است.

فرآیند حمل و نقل لوله دوجداره فاضلابی، حمل و نقل با فاصله کوتاه، در زمین ناهموار یا سنگ های سخت که روی زمین غلت می خورند، آسان است. در ساخت و ساز پروژه زهکشی شهری داخلی، لوله های دوجداره فاضلابی برای ارتقاء، سختی حلقه بسیار بالا، وزن سبک، مقاومت در برابر خوردگی قوی تر، نصب مطمئن تر و ساده تر، آب بندی خوب، می تواند به طور گسترده ای در انواع مختلف استفاده شود. خورنده یا گرانش مختلف، گرانش محیط خورنده مانند فاضلاب شهری، لوله خط لوله فاضلاب صنعتی، لوله زهکشی، خط لوله زهکشی جاده پل، لوله های آبیاری کشاورزی و ...، نوع جدیدی از مواد سازگار با محیط زیست در کشور ها و مناطق است.

مزایا لوله دوجداره فاضلابی نسبت به لوله سیمانی:

لوله دوجداره فاضلابی نوع جدیدی از لوله است که با افزودن مقدار مناسب مواد افزودنی از رزین پلی اتیلن به عنوان ماده اولیه اصلی ساخته شده است که می توان از آن برای زهکشی در فضای باز و فاضلاب شهری استفاده کرد. لوله دوجداره فاضلابی دارای مزایای وزن سبک، مقاومت در برابر زهکشی کوچک، مقاومت فشاری بالا، مقاومت در برابر خوردگی، ساخت و ساز راحت و ... است.لوله دوجداره فاضلابی یک لوله دولایه با لایه داخلی با سطح صاف و لایه بیرونی با موجدار است. این لوله که از پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE   ) ساخته شده است، ساختاری دو جداره دارد. این ساختار منحصر به فرد، در حالی که آن را سبک وزن می کند، خواص مکانیکی عالی مانند سختی حلقه بالا، استحکام ضربه بهتر و مقاومت در برابر له شدن عالی را به ارمغان می آورد. لوله دوجداره فاضلابی دارای مزایای زیادی مانند وزن کمتر، هزینه کمتر، مقاومت در برابر فرسایش، دیواره داخلی صاف و بالا است. شدت، مقاومت در برابر سایش، اتصال آسان و.. است که لوله دوجداره فاضلابی دارای ویژگی های زیر است:

ابتدا دوره ساخت و ساز را بسیار کوتاه می کند و سختی ساخت و ساز را کاهش می دهد.

کاربرد لوله دوجداره فاضلابی به معنای پیشرفت کشور در صنعت مهندسی راه است زیرا در مقایسه با لوله های سیمانی سنتی دارای مزایای فراوانی است.

صورت وقوع زلزله، لوله دوجداره فاضلابی مستعد تغییر شکل و ترک نمی باشد.

از آنجا که کیفیت لوله دوجداره فاضلابی بسیار سبک تر از لوله سیمانی است، وصل کردن آن بسیار آسان است، بنابراین دشواری ساخت و ساز را تا حد زیادی کاهش می دهد. و لوله های دوجداره فاضلابی برای حداقل 6 متر و 2.5 متر در لوله سیمانی، دوره ساخت را بسیار کوتاه می کند.

لوله دوجداره فاضلابی وزن سبک، حمل و نصب آسان، بدون افت کیفیت دارد.

طول عمر لوله دوجداره فاضلابی:

لوله دوجداره فاضلابی با عملکرد قوی و طولانی مدت را با وزن سبک و قیمت مناسب  ارائه می شود. از لوله دوجداره فاضلابی انتظار می رود 50 تا 100 سال دوام بیاورد.

لوله دوجداره فاضلابی به عنوان یکی از پرمصرف ترین مواد لوله کشی به دلیل دوام و ماندگاری بسیار بالا شناخته شده است. در واقع لوله های دوجداره فاضلابی تقریباً 100 سال عمر می کنند. البته، عوامل مختلفی وجود دارد که تعیین می‌کند لوله‌ دوجداره فاضلابی چقدر دوام می ‌آورند، از جمله اینکه در معرض چه چیزی قرار دارند و چگونه نصب می ‌شوند.

قیمت لوله دوجداره فاضلابی:

ممکن است هنگام خرید لوله دوجداره فاضلابی با قیمت های مختلفی مواجه شویدو یکی از مواردی که در خرید لوله دوجداره فاضلابی می بایست به آن اهمیت و دقت کنید، قیمت لوله دوجداره فاضلابی می باشد. برخی از تولید کنندگان در ساخت و تولید لوله دوجداره فاضلابی به جای استفاده از مواد اولیه درجه یک و مرغوب از مواد اولیه بی کیفیت و بازیافتی استفاده می کنند و همین امر سبب تغیر قیمت لوله دوجداره فاضلابی شده است. پایپ ایران برترین تولید کننده لوله دوجداره فاضلابی در ایران که تمامی مراحل تولید لوله دوجداره فاضلابی زیر نظر متخصصین و منهدسین مجرب نظارت می شود و از مواد اولیه مرغوب برای ساخت لوله های دوجداره فاضلابی با کیفیت استفاده می نمایند.

علاوه بر مواد اولیه که در تعین قیمت لوله دوجداره فاضلابی سهیم است، فاکتور ها و عوامل دیگری نیز در این زمینه دخیل هستند که در ادامه به آن ها اشاره شده است.

ابعاد و اندازه، وزن لوله دوجداره فاضلابی مهم ترین فاکتور برای تعین قیمت لوله دوجداره فاضلابی می باشد.

لوله های دوجداره فاضلابی را می توان در زیر زمین مدفون و نصب کرد و یا بر روی سطح زمین که تجهیزات مختلفی برای این امر مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین نوع نصب نیز در تعین قیمت لوله دوجداره فاضلابی مهم است.

اتصالات لازم به منظور اتصال و متصل کردن دو لوله به یکدیگر نیز در تعین قیمت لوله دوجداره فاضلابی بسیار مهم می باشد.

استاندارد بودن محصول نیز فاکتوری مهم در تعین قیمت لوله دوجداره فاضلابی محسوب می شود.

عامل دیگری که نه تنها موجب تغیر قیمت لوله دوجداره فاضلابی شده، نوسانات بازار و شرایط اقتصادی است.

مقدار خاکی که بر روی لوله دوجداره فاضلابی در تعین قیمت لوله دوجداره فاضلابی مهم است.

کارخانه تولید لوله دوجداره فاضلابی پایپ ایران:

کارخانه لوله دوجداره فاضلابی پایپ ایران، با پشتوانه چندین سال تجربه مدیران آن در زمینه تولید لوله دوجداره فاضلابی با بهره گیری از جدید ترین فن آوری های روز دنیا، با کیفیت ترین لوله های دوجداره فاضلابی را تولید و ارائه می نماید و با بهره گیری از دانش روز و مساعدت مشتریان گرامی درصدد پیشرفت و نو آوری روزافزون می باشیم. نخستین شعار شرکت مشتری مداری بوده و اهداف و برنامه های خود را بر آن بنا نهاده ایم.کارشناسان فروش لوله دوجداره فاضلابی پایپ ایران همیشه برای کمک به شما عزیزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده ای در زمینه تولید لوله دوجداره فاضلابی برای طیف گسترده ای از بخش ها دارند. برای راهنمایی یا اطلاعات بیشتر در خصوص تولید لوله دوجداره فاضلابی و استعلام قیمت لوله دوجداره فاضلابی با کارشناسان و متخصصان پایپ ایران از طریق شماره تماس های 09128405915 و 02166483199 در ارتباط باشید.هدف ما در آینده افزایش صادرات و گسترش استفاده از مواد پلیمری با ساختن برند پایپ ایران به یک برند معتبر در بازار داخلی و بین المللی و افزایش سهم بازار آن است.